دومین دوره از مجموعه کارگاه های «سواد فضای مجازی» ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان گیلان، در رشت برگزار می شود.

در این کارگاه که با «رویکرد زیست در فضای مجازی» برگزار خواهد شد، «دکتر احمدرضا متین فر» عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (علیه السلام)، رئیس مرکز سواد فضای مجازی سازمان سراج و مدیر کلینیک سلامت ذهن در فضای مجازی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این همایش از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه ششم آبان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور گیلان و به همت سازمان بسیج اساتید استان گیلان و دفتر سازمان فضای مجازی سراج در گیلان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیشتر نخستین کارگاه آموزشی« مهارت های زیست در فضای مجازی» با رویکرد ارتقاء سطح سواد عمومی فضای مجازی ویژه اساتید دانشگاه های استان گیلان در مرداد ماه جاری و با حضور دکتر متین فر برگزار شده بود.

یادآور می شود، پس از تاکیدات رهبری معظم انقلاب در زمینه ارتقاء سطح سواد فضای مجازی عموم مردم به ویژه در بند هفتم حکم انتصاب اعضای شورای عالی فضای مجازی و نیز حکم انتصاب ریاست سازمان صدا و سیما، مجموعه همایش های زیست در فضای مجازی، در طول سال جاری به شکل منظم در شهرهای مختلف استان و با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد.