به گزارش روابط عمومی دفتر لستانی سازمان سراج در گیلان، نرم افزار تلفن همراه «سردار حزب الله گیلان» تلاشی است از سوی «دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان» که با همراهی «موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان (رنگ ایمان)» پیرامون ابعاد مختلف زندگی و آثار سردار حزب الله گیلان «شهید حاج ابوالحسن کریمی» دادستان وقت استان گیلان که در آغازین روزهای سال 1396 به ثمر رسیده و هم زمان با ایام شهادت این شهید بزرگوار آماده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.


«سردار حزب الله گیلان» به عنوان اولین گام در عرصه تولید محتوا در بستر تلفن همراه در زمینه معرفی دادستان مظلوم و شهید گیلان، به دنبال آن است تا با معرفی «شهید ابوالحسن کریمی» فرصتی جهت آشنایی عموم جامعه به ویژه نسل جوان با این اسطوره و الگوی مردانگی و شجاعت فراهم آورد.

معلم شهید ابوالحسن کریمی با وجود دارا بودن لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران، در مدارس متوسطه گیلان تدریس میکرد و به تربیت جوانان انقلابی همت می گماشت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در برخورد با عناصر و گروههای منحرف پیش قدم بود و در خدمت رسانی به مردم در سمت فرمانداری لاهیجان و دادستانی انقلاب اسلامی در گیلان لحظه ای درنگ به خود راه نمیداد. سرانجام او در ۱۳ فروردین ۱۳۶۵ در شهر لاهیجان به دست منافقین ترور شد و به فیض شهادت نائل آمد.

دریافت نرم افزار

جهت دریافت نرم افزار «سردار حزب الله گیلان» می‌توانید از طریق مارکت‌های مختلف اندرویدی اقدام به جستجو نموده یا با مراجعه به لینک زیر در کافه بازار، این نرم افزار را دانلود نمائید: