نرم افزار تلفن همراه «کوچک جنگلی» تلاشی است از سوی «دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان» که با همراهی «موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان (رنگ ایمان)» به ثمر رسیده است.
«شهید میرزا کوچک خان جنگلی» به عنوان نماد مقاومت و استکبارستیزی مردم گیلان برای همیشه تاریخ بر تارک این مرز بوم می درخشد و سوی انگشت اشاره اش، حرکت به سوی ساختن جامعه ای اسلامی را فراروی جوانان گیلک و دیلم نشانه گرفته است.

«کوچک جنگلی» به عنوان اولین گام در عرصه تولید محتوا در بستر تلفن همراه در زمینه نهضت جنگل، به دنبال آن است با معرفی درست «شهید میرزا کوچک» و نهضت جنگل، فرصتی جهت آشنایی عموم جامعه به ویژه نسل جوان با این اسطوره و الگوی مردانگی و شجاعت فراهم آورد.


نسخه اول «کوچک جنگلی» قطعا با کمبودها و ضعف های فراوانی روبروست که همراهی و نقد همه اندیشه ورزان، محققان و علاقمندان به حوزه میرزا پژوهی می تواند در رفع این کمبودها موثر باشد. تلاش ما بر آن است که نسخه های آتی «کوچک جنگلی» چه در حوزه محتوا و چه در بعد فنی، از غنای بیشتری برخوردار باشد که بیش از همه به همراهی مخاطبان عزیز نیازمندیم.
امید که «کوچک جنگلی» در راستای معرفی «شهید میرزا کوچک جنگلی» و قیام جنگل قدمی هرچند کوچک اما موثر باشد.

دریافت نرم افزار

جهت دریافت نرم افزار کوچک جنگلی می‌توانید از طریق مارکت‌های مختلف اندرویدی اقدام به جستجو نموده یا با مراجعه به لینک زیر در کافه بازار، این نرم افزار را دانلود نمائید: