به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج مرکز گیلان، بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور به درخواست اعضای دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان در زمینه حمایت از تولید داخلی پاسخ عملی داد.

در ماه های گذشته و بر مبنای ایده پیشنهادی دوستان در دفتر استانی سراج در گیلان و بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدّظله العالی) به ویژه در جلسه روز هشتم اردیبهشت ماه سال جاری جامعه کارگری با معظم له، طرح درخواست از فروشگاه های مطرح اینترنتی جهت تبلیغ ویژه کالاهای داخلی و فروش آنها در دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج طراحی و عملیاتی شد.
در این طرح به منظور تشویق معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشور همچون دیجی کالا، بامیلو، گلدتک، جانبی، مکسی، آل دیجیتال و … به تبلیغ ویژه و فروش کالاهای تولید داخل، با توجه به ویژگی های هر یک از آنها متنی در این زمینه آماده و از طریق راه های ارتباطی موجود در هریک از این فروشگاه ها برای مدیران آنها ارسال شد.

این درخواست ها با همراهی تعدادی از فعالان فضای مجازی استان نیز مواجه شده و هر یک از آنها اقدام به ارسال درخواست های مشابهی نمودند.

در روزهای اخیر و در طی درخواست های ارسالی، بزرگترین مجموعه خرید اینترنتی کشور با اختصاص صفحه ویژه ای به معرفی و فروش کالاهای باکیفیت ایرانی پرداخته است. در این زمینه فروشگاه دی جی کالا با اختصاص صفحه ای به معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی و عرضه آنها اقدام نموده است.